Jak schudnąć przed wakacjami? Najlepsze sposoby na szybką redukcję

Mimo, że za oknem nadal leży śnieg, a temperatura nie przekracza zera, to wiele osób już teraz rozpoczyna walkę o zgrabną sylwetkę. Wszystko po to, aby zdążyć do lata.

Wakacje to cel sam w sobie. Podobnie jak data pierwszego stycznia – działa na nas motywująco. Niestety, o ile nabieramy motywacji do startu, o tyle rzadko kiedy finalizujemy założenia.

Zgrabna sylwetka – co zrobić, aby tym razem się udało?

Po pierwsze, nic w życiu się nie „udaje”. Albo, w coś wierzymy, że to zrealizujemy, albo nie. Nie można definiować czegoś, co jest zależne tylko i wyłącznie od nas samych poprzez termin „udało się”.

O zgrabnych nogach, braku boczków czy wcięciu w talii marzy wiele osób. Dlaczego nie każdy finalizuje owe marzenia? Przede wszystkim, wynika to z braku motywacji do działania.

Podejmujemy próby często, ale… zwykle kończą się one po kilku dniach lub tygodniach. Nie wystarcza nam sił lub tracimy zdolność do podejmowania danego działania o danym czasie. Zazwyczaj jednak, kłopoty te mają swój początek w naszej głowie. Rzadko kiedy występują inne ograniczenia niż mentalne.

O motywacji do odchudzania słów kilka.

O ile o dietach, treningu czy suplementacji powiedziano już całkiem sporo, o tyle o motywacji jest naprawdę niewiele publikacji. Między innymi dlatego, że w przypadku jadłospisów, ćwiczeń czy suplementów – celem bardzo często jest sprzedaż produktu/usługi.

Publikacje na temat motywacji mają inny charakter. Są po prostu poradnikami. Dlatego też, rzadko kiedy się je promuje na taką skalę, co jest równoznaczne z dotarciem do szerokiego grona osób.

Zalecamy bezwzględne zapoznanie się z zasadami działania naszej motywacji i metod jej stymulacji. Wszak, w naszej opinii – to absolutny klucz do sukcesu jeśli chodzi o finalizację procesów redukcyjnych.

3 podstawowe procesy, czyli o co musisz zadbać aby schudnąć?

Podstawą procesów redukcyjnych jest oczywiście dieta. To jak się odżywiamy ma ogromny wpływ na naszą sylwetkę, samopoczucie, poziom energii i zdrowie organizmu. Dlatego też, zawsze procesy modelowania ciała warto zaczynać od zmiany nawyków żywieniowych. Dieta na odchudzanie powinna być zdrowa, pełnowartościowa i przede wszystkim – prawidłowo zbilansowana.

Kolejnym, istotnym procesem jest trening. Poprzez aktywność fizyczną na odchudzanie rozumie się treningi o odpowiedniej intensywności (minimum 60% tętna maksymalnego) i objętości (czas treningu nie powinien być mniejszy niż 30 minut). Dobór formy treningowej – na szczęście – nie ma większego znaczenia.

Ostatnim elementem, o który warto zadbać podczas odchudzania jest właściwa suplementacja. Stosowanie tabletek na odchudzanie może mieć ogromny wpływ na tempo redukcji. Oczywiście, trudno mówić o suplementacji jako procesie obowiązkowym (można schudnąć bez tabletek), aczkolwiek – w wielu przypadkach będzie to bardzo ważny element odchudzania.

Podsumowując, dieta, trening i suplementy – to trzy kluczowe elementy, które z całą pewnością mogą mieć ogromny wpływ na procesy odchudzania.